Skip to main content

Efficiënt opslaan en delen van 

documenten

Pro Management levert twee bestandsbeheer-oplossingen (DMS): PM RECORD FILE en DIGIRECORD Kies welke oplossing(en) u wilt gebruiken of gebruik ze gecombineerd. Een veelgebruikte combinatie is 'File' voor bestandsoplsag i.c.m. met de andere modules, en DigiRecord voor het delen van bestanden met klanten.

  • Keuze uit twee DMS-oplossingen
  • Taken automatiseren met werkstromen / voortgangsbewaking
  • Niet mailen maar delen
  • Vind documenten makkelijk terug
  • Voldoe aan wet- en regelgeving

"Wij hebben overal en altijd de beschikking over onze bestanden.”

Dhr. Aling - CijferMeester

Werk AVG-Proof

Sla ieder type bestand op

Multifactor beveiliging

OVER PM Record File

In het digitale dossiersysteem kunnen verschillende mapindeling worden opgenomen of gemaakt. Gebruik dus uw eigen indeling, van een beroepsorganisatie, voor projecten of particulieren. De registratie van de documenten en bestanden is eenduidig en zijn altijd gemakkelijk te vinden. Er is een digitale uitwisselingsmogelijkheid met online klantdossiers (DigiRecord), inclusief digitale handtekeningen en signaleringsfuncties.

OVER DigiRecord

Online bestanden beheren (DMS) voor administratie- en accountantskantoren en het MKB. Niet mailen maar delen is het devies van deze web app. Bovendien werk je er sneller mee door taken te automatiseren. Maak bijvoorbeeld gebruik van werkstromen, herinneringen en een zelfgekozen standaardindeling voor het opslaan van alle soorten documenten. Uitstekend te gebruiken als add-on voor File voor het veilig delen van bestanden via Internet.

Weten welk pakket het beste is voor uw kantoor?

Gemaakt met 25+ jaar kennis van software voor accountants- en administratiekantoren

In de cloud of on premise

Veilig en AVG-Proof

 WAAROM PM FILE?

  • Werk samen met PM Record Modules
  • Gebruik dossiersjablonen van NOAB, NBA en SRA of maak deze zelf
  • Werk efficiënter door werkstromen
  • Werk eenduidig; makkelijk terugvinden van documenten
  • Sla met Office Integration documenten en e-mails op vanuit Word, Excel en Outlook direct in het klantdossier
  • Voorzie documenten van een digitale handtekening

Werkt samen met:

De volgende modules uit de Pro Management Suite: PM RECORD, INTEGRATIE MET MS OFFICE.

WAAROM DIGIRECORD?

  • Beveilig dossiers en documenten met multifactor authenticatie, AVG-proof samenwerken
  • Werk 100% in de cloud
  • Creëer werkstromen en deel taken uit
  • Makkelijk scannen en uploaden via mobiel
  • Veilig en AVG-proof samenwerken met uw klanten
  • Werkt samen met PM RECORD FILE.

Werkt Samen Met:

PM CRM, Ms Office en pakketten die kunnen koppelen met een API.

Vergelijkings Tabel

Vergelijk Ms Office voor relatiebeheer.

Documentbeheer

Taak Standaard Microsoft Applicaties Pro Management Software
Bestanden opslaan Op een lokale server of cloud opslag In een klantdossier
Zoeken Zoeken naar documenten in een niet éénduidig systeem Gemakkelijk documenten vinden met zoek- en filterfuncties
Bestanden uitvragen en delen Per e-mail Via online klantdossier
Reminders versturen voor opvolging Per e-mail, beheer via Excel Automatisch instelbaar, controle via beheer overzicht
Conclusie Kans op datalek, onveilig, intensief Veilig en georganiseerd

Weten hoeveel onze software u kan opleveren?