De suite van Pro Management bestaat uit verschillende modules en functionaliteiten. Dit zelfde geldt voor de PM Online software. Beiden zijn specifiek om het werk van administratiekantoren, accountants en controllers te digitaliseren en te automatiseren. Veel van onze klanten beginnen met de modules voor het maken van jaarrekeningen en breiden later met diverse modules uit.
Of het nu gaat om dossierbeheer, het voldoen aan horizontaal toezicht, het maken van werkstromen, het bijhouden van allerlei personeelsgegevens en - zaken, het kan allemaal met Pro Management Software. Wil je weten van de hoed en de rand?
“We gebruiken heel wat modules, zoals o.a. PM Record en Report, HRM, Urenregistratie & facturatie, Digitaal dossier, Audit Plan, Balance Base, en SBR Manager.“
Maak het werk van administratiekantoren, accountants en controllers makkelijker, sneller en professioneler met onze software. Heeft u de wens om bepaalde onderdelen van het werk te digitaliseren of te automatiseren? Maak dan ook gebruik van één van de onderstaande oplossingen.
Automatiseer & Digitaliseer:
Beheer documenten en dossiers en deel documenten met klanten.
Voldoe aan horizontaal toezicht via checklisten en werkprogramma's.
Houd personeelsgegevens- en aanwezigheid op een centrale plek bij.
Monitor de voortgang van het te verrichten werk.
Sla documenten vanuit Word of Excel direct op in het klantdossier.
Weten welke modules voor uw kantoor het beste werken?
Voor het opslaan van personeelsgegevens , de functieaanduidingen, de verantwoordelijkheden en de rollen binnen de organisatie, gebruikt u de module PM Record HRM.
De Mogelijkheden
Koppel alle personeelsinformatie en documenten aan één klantkaart/ dossier.
Verlofoverzicht van alle medewerkers
Ontvang reminders over verjaardagen of belangrijke contractmomenten
Registratie van ziekte/ verzuim
Verlofaanvragen afhandelen
Alle documenten, zoals salarisstroken, beschikbaar maken via internet m.b.v. DigiRecord
Leg klantafspraken vast over de uit te voeren werkzaamheden, en zorg met de module PM Record Progress dat deze écht worden uitgevoerd en dat de werkzaamheden getoetst kunnen worden aan de richtlijnen van Horizontaal toezicht.
De Mogelijkheden
Dossierstukken overzichtelijk vastleggen in een permanent / jaar- of fiscaal dossier
Dossiersjablonen van NOAB, NBA en SRA of eigen inrichting
Voorbereid op de collegiale toetsing
Werkstromen koppelen aan documenten
Direct vanuit Word/ Excel opslaan in het juiste klantdossier
Rechtstreeks opslaan van documenten en bestanden in een dossier vanuit MS-Office is mogelijk met PM Office Integration. Deze module is een uitbreiding op PM Record File of DigiRecord.
De Mogelijkheden
Automatisch opslaan van e-mailberichten
Direct in de goede map opslaan van Word- en Excel documenten
Berichten voor collega's toevoegen bij opslaan van bestanden
Gemailde documenten automatisch als binnengekomen post labelen.